Pamukanne1 bana da yakın olduğu için baya araştırdım sakura da mi yapsam diye olumsuz yorumlar duydum/okudum vazgeçtim. Medipolde yaptim zaten doktorum oradaydı. Eski postlara da bakabilirsiniz açılmıştı diye hatırlıyorum. Ama bence tamamen doktorla , ebeyle alakalı bir durum özel de olsa devlet de olsa 🙏