Deletedmom_123 Eğer ki sadece Anne sütü veriyorsanız bence çok erken bizim doktorumuz kilo almadığı için 5.5 aylıkken başlattı bebeğiniz küçük, Ek gıda gerçekten zorlu bir süreç bence tam vaktinde başlayın