Kızım 5.5 aylık düzeltilmiş 4 ay. 1.5 ay önce 4. Ay aşısı yapıldı 6. Ay aşısına da daha var. Üzerini değişirken kolunda kızarıklık gördüm dokundum sertti doku. Oynattım güldürdüm sonra gülerken koluna bastırdım hafifçe ağrı yapıyor mu acıyor mu diye. Ağlamadı ama suratını ekşitti. Aşıyı anlatma sebebimde aşı yapılan bölgede çıkması. Acaba sonradan böyle etkiler çıkabiliyor mu diye düşündüm. Çünkü başka bir şey gelmedi aklıma yaşayan veya bilenler varsa neden olduğunu, sevinirim. Teşekkürler okuduğunuz için
