ElifZynep54 bide 2 aylık mı. Bitkisel de olsa 2 aylık bebeğe annesütü/mama dışında hiç bişe verilmez. Büyük ihtimalle gazı vardır. Her beslenme sonrası 2-3 kez mutlaka gazını çıkar. Çıkmıyo diyip bırakma. Beslenme sırasında uyuyor diyip gazını çıkarmadan yatırma. Uyusa da omzuna al gazını çıkart mutlaka. Gazı çıkınca rahatlar geri uyur zaten