Kızlar merhaba kızım 4 yaşında oğlum 1 yaşında abartısız 2 aydır hastalar arada 2 hafta iyileştiler sonra sil baştan şimdi kızımda tekrar öksürük başladı dünden beri dr gittik ciğer temiz film çekti hafif kabalaşma var branşlarda dedi ikisine de ventolin cortair verdi zaten akraba olduk nebülizatörle kızım bu sene kreşe başladı dr bunun sebep olabileceğini söyledi sizde nasıl durumlar moralim çok bozuk bizim gibi olan var mı