gamzelioglan_annesi yarım gün ile başlattım alışsın diye, 1 haftada açılmıştı zaten. Benim bir ufak daha var, süt izni nedeniyle öğleden sonra evde oluyorum, o nedenle bu dönem yarım gün gitsin, ocaktan sonra tammgün vereyim dedim. Tam gün de dursa durur, öğretmenini çok sevdi. Sınıfları 10 kişilik olunca öğretmenle birebir ilişki halinde, o yüzden keyifle gidiyor. Benim oğlum konuşmuyordu, doktor önerisiyle gönderdim, biraz açıldı sosyalleşmiş iyi oldu. Bıdır bıdır bişeyler diyor az kaldı tam konuşmasına. Kendi adıma tavsiye ederim