Eelifinannesi Haftasonu babamız evde oluyor dışarı çıkıyoruz ama artık havalar soğuduğu için hep avm gezisi oluyor biraz sıkıldık, siz nerelere gidiyorsunuz😊
Aloaveraaaa Eelifinannesi haftaici hergun kursa gidiyoruz kızımla birlikte ama havalar soğuduğu için tedirginlik başladı açıkçası pek çıkmak istemiyorum evden
TheBaby Eelifinannesi Avm hiç sevmiyorum ya çocuğada bişey katmıyor. Dışarda 1 saat hava alsa yeter. Ona göre giydirirsiniz.
Pinar9 Ecemilay ay valla güleceğim yoktu 🤣 biz de öyleyiz mecbur ağlanacak halimize gülüyoruz. Kaç aylık sizinki?
Dilruba_1 Evimiz Bahçeli orda vakit geçirmeyi seviyor salıncakta sallanıyor vs Ya da sahil kenarına gidiyoruz kapalı mekanlardan ziyade açık alanlarda gezip etrafta gördüğümüz şeylerin ne olduğunu ona açıklayarak gösteriyorum vs inceliyor hoşuna gidiyor
tatlibiranneo DemetF siki siki Özür dilerim bi an fake sandım 😂😂😂😂😂 birde ormanda gidiyoruz diyip bunu yazınca 😂😂😂
birminikbebekannesi Eelifinannesi Bizim babamız 2 haftada 1 evde onda da havalardan dolayı avm lere gidiyoruz ancak onum harici ben oğlumla sürekli geziyorum 😅
Alminaa06 Eelifinannesi oyun alanları var ahşap mutfaklı, kum havuzlu falan ayda 2 kere oraya gitmeye çalışırım. Onun dışında hava ılık olursa sahilde deniz kabuğu toplarız
Eternity Eelifinannesi Biz Türkiye’de değiliz, bu akşam itibari ile noel pazarları açıldı, bu akşam oraya çıkacağız biz de, çok güzel süslemişler, her yer ışıl ışıl 😍
Birdunyabircennetannesi Ayyy bizde yarın dışarı çıkmayı düşünüyoruz ama hava çok soğuk valla sıkı sıkı giydirip gezeceğiz inşallah oğluma da bana da iyi geliyor çünkü ❣️ AVM ye gidip belki oyun parkına sokariz oğlumu🤷
Omervealpinannesi Eelifinannesi ben her yeri geziyorum 2 bebwmle hava aşırı soğuk değilse parklara götürüyorum 4 AVM var oldugum yerde arada oralara götürüyorum kamp yapmayı çok seviyoruz arada ormana gole kaçıyoruz yakın mesafeli günü birlik gezilebilecek yerleri geziyoruz aşırı soğuk olursa da karavanda oturup vakit geciriyoruz
Damlatugce Eelifinannesi"#p23583279 biri 20 aylık biri 26 günlük anca AVM ye gidebiliyoruz büyük kızımı oyun alanlarına falan götürüyoruz yada bir yerlere kahvaltı yemeğe falan yaz gelince daha rahat olucaz tabiki