Kızlar selam 10günlük bebeğim var burnundan hırıltılı nefes alıyo emzirrkende hemen yorulmaya başladı 2 gündür,evde bruno fizyolojk serum var,bazı sitelerde birkaç damla damlatın demiş bazıları burun yıkama şeklinde kullnıyo,sizler nasıl yapıyosunuz ,damla gibi damlatıp çekiyomusunuz aspre başlıkla yoksa bütün serumu burna boşaltıyomsunuz