Arkadaşlar oğlum 19 aylık oldu ama ben hala tuvalete zor gidiyorum. Asla kendi kendine oynamıyor her ama her oyunu benimle oynayacak tek oynayacaksa bile ben oturcam yanında. Yemek yemek ya da ona kahvaltı öğle yemeği falanhazırlamak bir zulüm mecbur tv ile oluyor. Zaten doğduğundan beri zor bir çocuk ama biraz nefes almak istiyorum artık. Su içmeye gidince bile ağlıyor ya da beni çekiştiriyor. Sizin bebeler de böyle mi. Ya da kendi kendine oynayan varsa ne yaptınız da başardınız😂