Valla çok teşekkür ederim arkadaşlar dediklerimi içmekten karnım şişti ama bir tatlı kaşığı geliyor sadece sağınca süt.. bebeğim emecek aranıyor emiyor gelmeyince gözüme bakıyor resmen çok üzülüyorum tahin falan yerdim hemen çoğalır gelirdi şimdi yok yok bı türlü akmıyor:/