Öksürüğü vardı sabah doktora götürdüm ciğerlerine inmemiş soğuk algınlığı dedi inmesin diye iğne verdi yaptırdım birde 3 günlük antibiyotik verdi ve öksürük şurubuna başladı vicdan azabı çekiyorum çokta dikkat ederim evimde termometre bile var sıcaklığı kaynanama gittim evi soğuktu ordan mı kaptı bilmiyorum 😔