Kevserberatt Kızlar size bir sorum daha var oğlum 4 aylık sadece mama ile besleniyor. Ek gıdaya 6 ay dan sonra başlıcam sizler ne zaman başladınız mama verdiğim için daha erken veya daha geç başlamam gerekebilir mi
Beraninannesii Kevserberatt Yani doktorunuz daha iyisini bilir. Bizim doktorumuz 5 buçuk aylıkken tadimlara baslamami istedi . Şuan sadece tadım yapiyoruz doyuracak kadar değil.
Ceylan578 Kevserberatt Bebeğim 4 buçuk aylık sadece mamayla besleniyor ben 5 yada 5 buçuk aylıktan sonra tadımlara başlamayai düşünüyorum