4 ay 5 günlüğüz ve 10 gündür diş çıkarma dönemine girdik. Ki siz bizden daha büyüksünüz ve muhtemelen sizin de süreciniz başlamıştır. Sürekli elini ağzına götürüyor, hırslı hırslı kaşıyor, salya ya da sizin dediğiniz gibi huzursuzluk iştahsızlık varsa dişler yola çıkmış geliyor. Patlaması ve görünmesi zaman alacaktır hemen Çıkmaz ama damakta yürüyor dişler. Uzun bir süreç yani . Bu sıkıntılar devam edecek. Kesinlikle ağrı kesici kullanmadım. İlaç kullanmama konusunda hassasım. Ama bu süreçte bize dehşet iyi gelen ve belki de duymuşsunuzdur zaten birçok anneden Tetagil. Bence hemen edinin bugün ve günde birkaç kez ağzına granül döküp silikon parmak diş fırçası ile masaj yapın diş bölgelerine. Ciddi derecede rahatlatıyor ve iştahı da daha iyi oluyor. Temiz içeriktir. İlaç değildir. Güvenle kullanabilirsiniz bizim bu süreçte bitmeden aldığımız tek ürün. Gönlüm de rahat . İlaç vermeden çocuğum huzursuz olmadan bir şekilde geçireceğiz bu zor günleri. Ama bizi kurtardı. Umarım size de iyi gelir