Kızlar oğlum 4 aylık oldu ilk üç ay sancısı çok oldu sabahları oluyodu. Sonra 3 aydan sonra bi ara rahattı ama tekrardan 10 gündür felan çok sancısı var popodan çıkaramıyo mamasını değiştim bia gaia damla kullanıyorum ama faydası yok gündüzleri mide gazını alıyorum ama geceleri çok derin uyuduğu için alamıyorum ve de hiç anne sütü almıyo sadece mama.
Ne yapabilirim yoksa 6 aya kadar devam mı eder böyle