Zeynepuzun94 bende de çıktı doktor hamilelik döenminde eözirme döneminde artar hormonlara bağlı olarak dedi bebeğim 3 aylık biraz erteledim ama artık bende bu ay gidip aldıracam çünkü ağrısı dayanılmaz oluyor çeken bilir o ağrıyla bebepime de faydam olmuyor en iyisi plup kurtulucam bu taşlar erimez dedi bana dpktor tek çare ameliyat dedi ama basit dedi 45 dakikada çıkarırım ameliyattan dedi bilemiyorum