bambammom Arkadaşlar doktorum yarim yarim gece icmemi soyledi kullanan varsa yazar mısınız anksiyete bozukluğu var ve ileri derecede
Orajdagdeviren bambammom ben de paxera kullaniyorum 10 mg. Doktorum emzirmede bi sorun olmiycagini soyledi. Emziren anneler kullanabiliyormus. Ama yine de uyardi eger bebekte uyanmama durumu olursa diye
bambammom Orajdagdeviren kullanıyorum şuana kadar öyle bı sorun olmadı . Ben ilerisi için sorun olur diye çok korkuyorum. Rahatlamak için iciiyorum ama vicdanım çok rahatsız. 🥺