melosta Kızlar hafif yüksek çıktı emziriyorum zaten 10 aylık bebeğim hormon yüksekliği normal mi yani emzirme döneminde ve ben doğum sonrası sadece 1 defa gördüm regli bu hormon mu engelliyor acaba?
FatmaKrbkl melosta yüksek olması normal, süt bezleri aracılığıyla salgılanıyor diye biliyorum adeti de engelliyor olabilir