RedFlower_ Burda çoğunlukla hangisi öneriliyorsa onu aldım şuana kadar hiç pişman olmadım. Tecrübe her zaman çok güzel Ve yine fikirineze ihtiyacım var Ocak üstü istemiyorum kızlar en Uygun bunları buldum valla Hangisi sizce Tefal Arzum Fakir arasında kaldım
bikerem RedFlower_ ben de döküm tavsiye ederim, teflon, granit ,celik ustune kaplama vs,bunlar malesef kisa ömürlü,çizilmeye oldukca musaitler,bi bakmanizi tavsiye ederim
baykuskiz_ RedFlower_ ben arzum kullaniyorum memnunum ama surekli tost yapan biri degilim ama yinr de memnunum 😁
bikerem RedFlower_ hayir dokum tost makinasi,birazdan kullandigimi atayim size,inanin işlevleri bile farkli. Evlendigimde arzum vardi inanin tost gibi bile olmuyordu.
bikerem RedFlower_ Bunlar sanayi tipi diye de geciyor, gorselinden ziyade islevi ve kullanim ömrü oldukca güzel,tavsiye ederim,
bikerem Sontvbukucu valla pişirir,tas gibi. Patates balik tavuk falsn yapiyorum arada,tencere koysak pisirir yani😁
bikerem RedFlower_ ömürlük olur döküm olursa,hem de saglik acisindan tercih edilir. Attiginiza baktim evet döküm o da,cok agirdir soyleyim😁