Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 3 buçuk aylık yalnızca anne sütü ile besleniyor. Son bir buçuk aydır kakasını haftada bir uygulanan fitiller ile yapabildi. Şimdi üzerinden tekrar bir 10 gün geçti yine yapamıyor. Böyle bir sorunu daha önce yaşayan oldu mu? Bir de Ankara içinde tavsiye edebileceğiniz iyi bir doktor arıyorum özel devlet fark etmez. Yardımcı olursanız sevinirim.