gecesini sabahini bilmem de ben yedigim zaman az da olsa yapiyor yani cikolata yedigim gun mutlaka huzursuzlaniyor cocuk, kahve de ayni sekilde gaz yapiyor bizde, bulgur, yogun baharatli seyler, aci, yani sadece gaz icin bahsetmiyorum kimisi gaz yapti bizde kimisi huzursuzluk yaoti, uykuya gecis suresini falan uzatti bugun de nohut yedik bakalim hayirlisi bu saat oldu halen ayaktayiz uyuyamadik bi turlu oglusumla sanirim nohut da artik gaz mi yapti rahatsiz mi etti bilemiyorum bi turlu uykuya adapte olamadi, kizimda yapmamisti ama oglani huzursuzlandirdi bakalim kacta dalicak 🤔😂