Merhaba anneler benim 10 aylık oğlum var ve doğdu doğalı hep hastanedeyiz sürekli hırıltı sürekli öksürüğü geçmiyor hiç buhar veriyorlar antibiyotik veriyorlar gönderiyorlar en son dün hastaneye götürdüm yine oksijen buhar verdiler serum verdiler alerji doktoru görmesi gerekiyor dedi sizce alerjik olabilir mi çok kötü hırıltısı ama bide evde yapabileceğim öksürüğe iyi gelicek doğal bi tarif varımdır teşekkür ederim şimdiden 😌