ipekizil merhaba ,şuanda hala eğitimdeyiz açıkcası egıtım 6 gun sürüyor bitiyor ,sonrasında yalnızsınz,21.günde aglamalar yok denecek kadar azalıyor ,45 gğn sonunda tamamen bitmesi gerek ve adaptasyon sağlanıyor,biz 10gümümüzdeyiz.tavşanuykusu (ilayda kani) den aldm baya araştırdım ve iykide ondan almışım çok memnun kaldım ,en azından 5.ayın dolması gerekiyor çünkü 4.ay atak ve uyku gerilemesnn olduğu ay .kendin olsa düzen oturtsan daha güzel olur ama çalısmak zorundaysanda bakacak olanın her talimata uyup sabırlı olması gerek .taviz verilirse herşey boşa gidip başa dönülüyor 🙏