Benim bebeğim de öyle emiyor. Emdikten sonra silikonu çıkarınca içinde süt oluyo. Bir de ağzının kenarı süt oluyo. Ama ne kadar geliyor bilmiyorum. Emzirme danışmanına gittiniz mi. Ben gittim bebegim ilk defa o an silikonsuz emdi. O gün bugündür deniyorum silikonsuz emiyor. Ama bazen yapamıyor. Zorda kalınca maalesef silikonu takıyorum ama hiç istemiyorum. İnşallah tamamen bırakır.