1Mintaha Bebeğim çığlık atarak uyandı. Nedir bu? 4ayı yeni doldurduk. Kucağıma aldım sakinleşti ama donuk bakıyordu etrafa. Biraz geçtikten sonra gülmeye oynamamıza yanıt verdi. Bu nedir arkadaşlar? Hala çığlığı kulağımda. Çok ama çok korktum.
Elika00 1Mintaha yatağının üstünde oyuncak var mı şu dönencelerden. Benim oğlum da bi zaman sonra çığlık çığlığa uyanıyordu onu kaldırdım geçti
Linaduygu 1Mintaha bu aylarda oluyor diş vs artık rüya da görebiliyorlar falan ay şu 4.ay muhabbetleri beni benden alıyor neyse ki 5.aya girdik çok şükür 😂
Linaduygu Elika00 evet ya bazen yatağın başında uyanık olduğu halde bizi görünce de bir sıçrıyor ses yaparak yaklaşıyoruz 😂😂😂
Linaduygu 1Mintaha bir kaç kere daha oldu arada nadiren yine oluyor zamanla kaybolacaktır diye düşünüyorum büyüyorlar
Linaduygu Krizinka_5 refleks bunlar zamanla geçiyor sadece kundak ile önüne geçebilirsiniz ama kundağı sonradan bıraktırınca da olabiliyor alışkın olmadıkları için en güzeli kundaksız alışmaları öyle öyle alışacaklar yoksa en ufak hareketleri uyanmaya sebep oluyor