burcinyamanerke Merhaba 4. Ayimizda dis patlattik bi sure sonra yanindaki damagimizda beyazladi hem atak haftasi hem dis hic bi sekilde durmuyo ciglik atiyo fazlasiyla hareketli ve sinirle ne buluyosa isirmaya calisiyo ayni durumu yasayan varmi?
burcinyamanerke Linaduygu doleday bi surup varmis iyi geldigini duydum ama genelde 6 ayda veriliyo sanirim suan versem bi zarari olurmu acaba
Linaduygu burcinyamanerke 6ay sonrası için uygun diyorsa vermeyin. Yine de bilen olursa cevaplasın. Ama tetagili öneririm diş için hiç bir yan etkisi de yok baya rahatlatıyor