İyi günler arkadaşlar,
Oğlum 7,5 aylık ve yaklaşık 2 aydır hırıltısı vardı. Bu zamana kadar çocuk doktoruna ve kbb doktoruna götürmüştüm ve burnu tıkalı serum fizyolojik ile açın dediler.
İki gün önce öksürük ve burun akıntısıda başlayınca özel hastaneye götürdük ve geçmeyen hırıltıdan bahsedince alerjik olabilir dedi. Hastalığı için 5 günlük ilaç tedavisi başladık ve kan tahlili yaptırdı. Kan tahlilinde Total ig e 28 çıkmış. Eos 1 çıkmış. Kontrolümüz 5 gün sonra.
Bu değerler hakkında fikri olan var mı acaba?