Bsraaalp oğlum o aylarda 10,200 civarıydı kilosu büyüdükçe kilo alımı azalıyor ek gıda iki öğün yiyor anne sütü ağırlıklı gidiyoruz bir yaşında şu anda ilk doktoru hariç diğer gittiğim doktorlardan. Hiç olumsuz bir yorum almadım gelişiminde boy ve kilo oranına bakıyor sonra o oran üzerinden şimdiki kilo ve boyuna bakıyor kiloda aşırı artış yoksa yada dengeliyse boyla sorun görmüyor ek gıda döneminde beslenmede etkili tabiyki