Sadece anne sütü alıyorsa yapabileceğiniz bir şey yok aldığı kilo sağlıksız değil. Ek gıdaya yavaş yavaş geçersiniz. Zaten bebeğinizin kilosu iyi olduğu için pirinç unu mamalar, kaşık mamalar, bisküviler vermezsiniz. Sebze meyve ve yumurta kıyma gibi sağlıklı besinlerle ilerlersiniz. Bir süre sonra bu kadar kilo almıyor. Sağlıklı beslediğiniz takdirde korkmanıza gerek yok.