Ayss-12 28 günlük anneyim meme uçlarım ilk önce acımaya başladı sonradan çatlamaya ve en sonunda meme ucunun yarısını koptuğunu gördüm başı iltahaplı ve yarısı yok Garmastan krem kullandım lanolinli krem kullandım pek fayda etmedi hatta hiç ne yapacağım düzelir mi bir göğsüm hafif çatlakla fakat emzirdimğimde acımıyor ama diğeri emzirince açıyor hem emzirdikten sonra düzeliyor mu çok canım yanıyor lütfen bilenler yazsın
Damlafatma Ayss-12 evet oluyor. Sürekli krem sür ben müsteşarım kremini almıştım. 2 ay olmadan düzeldi bir daha hiç yara oluyor.
Ucansupurge Ayss-12 ortadan ikiye ayrıldı bir tanesi neredeyse kopma noktasına gelmişti. Doktora gittiğimde madecasol( umarım böyle yazılıyordur🙄😂) vermişti evde karbonatlı su ile silip madecasol sürdüm emzirmeden önce sıcak su ve sabunla temizleyip öyle emzirdim.
ballikekim Ayss-12 merhaba. Benim de iki meme ucumun yarısı kopmuştu. Doktor madecasol krem ve bir ilaç verdi. İlacın ismini hatırlamıyorum ama küçük cam tüpte bir ilaçtı. Kremle ikisini karıştırıp sürdüm 3 günde geçmişti. Çok canı acıyor insanın ya inşallah en kısa sürede iyileşirsiniz siz de 🙏
Jelibonsmom Ayss-12 Geçmiş olsun, gümüş kapak ve sarı kantaron yağı kullanmanızı, bir de iyileşene kadar silikon üç ile emzirmenizi öneririm emiyorsa tabi , geçmiş olsun 🙏🏻🦋
Asyakus123 Ayss-12 bende çok uzun zaman yarık gezdim hatta 9. Aya kadar falan ondan sonra anca alıştı benim gögüslerim. İçinden iltihap falan akıyordu kanıyordu öalesf çok zor biliyorum ama zamanla anca alışıyor kopmaz merak etme
Mavininbiri Ayss-12 Garmastan i her emzirmeden sonra kullandım çok iyi geldi 2. Aydan sonra düzeldi birşey kullanmadım iyi artuk şu an
Ococila Bu ikinci çocuğum şuan 42 günlük ikisinde de sadece gümüş kapak kullandım çok şükür yara bile olmadı tavsiye ederim bazen kapakları takmayı unutuyorum hafif sızlıyor hemen takıyorum geçiyor
Gryffindor Ayss-12 Bence çözümü o mutlaka dene. Benim de yarısı yoktu kopmuştu yani. Gümüş kapağa inanmıyordum açıkçası. Ama onu da aldım boş yere acı çekmişim
Findikzadem Ayss-12 kesinlikle deneyin mucizevi birşey ben onun dışında hiçbir şey kullanmadım çok faydasını gördüm
ballikekim Ayss-12 yani doku kendini yeniliyor ama mesela benim kızım 14 aylık hala uçları yanık gibi simsiyah duruyor. Ayva çekirdeği jeli,gümüş kapak,silikon uç,anne sütü ne varsa denedim hiçbir şey fayda etmemişti bana. Benim de iltihaplanmıştı yara olan yerler kesinlikle kadın doğumcunuzla görüşün antibiyotikli krem veya başka bir şey verecektir. Diğer sayılanlar ilk zamanlarda olan göğüs ucu yarasına fayda ediyor. Bu durum başka mutlaka doktora görünün.
Ococila Ayss-12 ben bu göğüs ağrısını çok duymuştum hatta doğumdan daha zor diyordu arkadaşlarım o yüzden hamileliğimi öğrendiğim gibi hemen aldım gümüş kapak size de tavsiye ediyorum alın faydasını görürsünüz inşaAllah
esmayllmz0 Ayss-12 benım goguslerım de ilk emzirdiğim zamanlar cok kötüydü aglaya aglaya emziriyordum iltahaplanmıştı kanıyordu silikon göğüs ucu kullandım zamanla çıkardım emzirdşm yavaş yavaş alıstı iyileşti