irva Sekeranne4 42 de yanıyor bazen gündüz kapadığımda olmuştu evde olmadığım zaman.Ona rağmen 1060 gelmiş.
Sekeranne4 BihterZiyagil_ sureklı yanıyor ama düşürüyoruz bıyere giderken veya cok sıcak oluesa en yuksek 45 tw ztn
BihterZiyagil_ Sekeranne4 bizde termostat var o kapatıyor kendisi. Şuan yanmıyor mesela. Bakalım merak ediyorum bende
elcn4139 Sekeranne4 55 te kombi ama oda termostadı aldık 800 geldi ev 25 26 derece hep termostat gerçekten fiytta çok kar ettiriyor
-_-hUysUzvetatlikadin Sekeranne4 35 de yanıyor ev 65-70 metrekare 735 geldi aynı şekilde geçen ay yanıyordu hiç değiştirmedik geçen ay 460 gelmişti 🥲