Gurbettebianne mosimosi benim 4 ay oldu şuan ok belli belirsiz biraz daha zaman geçince kaybolcak galiba
ozlem Ben de doğum yapalı üç ay oldu hala var ama ilk zamanki gibi belirgin değil sanırım zamanla kaybolacak
mosimosi [bilinmeyen] bi yandan öyle düşünüyorum ama bi yandan da çok kötü bir görüntüsü var 😔 Benimki çok koyu renk, herkeste aynı olmuyor sanırım