Dilaraortacc Kizlar bu ağızla çekilen aspiratör varya her seferinde yeni uç mu takacağız içinde sünger var yıkamamiz mi lazım bilmiyorum da 🙈
Sevgim4sana Dilaraortacc ben tek kullanımlık diye biliyorum. Ben öyle yapıyorum ama hic gelen olmazsa bazen 2 kez kullanıyorum
Slmklcsln Dilaraortacc yedek uç satılıyor e bebekte ama bazen çok dolmadıysa bi kaç kere kullanıyorum sonra kendisi çekmiyor
gkbyza Dilaraortacc ben süngerini çıkardım. Tekrar Kullanıyorum yani kaynak suyla yıkayarak. Süngerden dolayı tek kullanımlık bence 😬
Dilaraortacc Slmklcsln şimdi anladimmm😁ay valla kendimi çok cahil hissettim ben yıkanıyor içi saniyordum
Dilaraortacc gkbyza ağıza gelmiyor mu sungersiz suan mesela iki defa çektim tam alışamadıgim için o boruya serum doluyor gibi
Dilaraortacc gkbyza ay daha mantıklı kış geldi sürekli temizlemek gerekiyor her seferine yeni uc sıkıntı çok teşekkür ederim