Merhaba. Aile destek paketi onaylandıktan sonra 12 ay yatıyor diye biliyorum ama internette 2023 haziran ayına kadar diyor? Bir de doğalgaz yardımı icin ayri basvuru mu yaptınız ben ısınma destegi istemiyorum demiştim. Ama yeniden basvursam acaba aile destek paketim iptal olur mu?