angelka bende yaptırdım 3 aylıkken valla klıps dikişli aralarında pek fark yok işlem konusunda ama rahatlık konusunda ve enfeksiyon riski az klips estetik görünüş konusunda da yine klips tek fark klips ucuna plastık bi aparat takıyorlar deriyi algı ınıp kesiyorlar o aparat 2 3 gün kalıyor kesilen etin kaynamasını sağlıyor kanama enfeksiyon vs riski yok ben klipsi tavsiye ediyorum araştırma hastaneleri yapıyor ve şöyle bi önerim var bız krem kullanmadık sadece kantaron yağı kullandık hemencicik iyileşti şükür sizede geçmiş olsun inşallah hemen atlatır