mysa2 Tugbaumayy bana hemşire 3 ayı en fazla 4-5 gün bekleyebiliriz çok gecikmeden yaptırın demişti onun demesine göre geç kalmışsınız gibi bugün yarın yaptırın daha gecikmeden ama hastane saglık Ocagı neyse bi danışın . Herkes başka söylüyor genel de
M_e_k Tugbaumayy hemen doktorunuza danışın isterseniz. Tam sinirdasiniz daha fazla geç kalmayın. Bana da 3 ay 15 güne kadar yapılabilir demisti
kzgdnEbru Tugbaumayy 3.ay ve 5.ay da yapılıyor ☺️Aşı diyorlar ama sıvı bir ilaçı ağzı yoluyla veriyorlar
Smnl Tugbaumayy bebeğin doğumdan sonra 14. Haftası dolmadan ilk dozun uygulanması lazım. Eğer 14. Hafta dolmadıysa eczaneden alıp kendiniz de verebilirsiniz. Yutulan bi aşı yanak içi geriye doğru yudum yudum verebilirsiniz
dmlaaa15 Btlaras2 merhaba bizde 4 aya bi hafta varken yaptırdık ilk dozu biraz geciktim maalesef bi sıkıntı oldu mu sizde