Merhaba arkadaşlar bebeğim 8.5 aylık henüz yaptırmadım ve arastırıyorum.Bir yaş tek doz aşı olanda varmıs menenjit için..ama genelde 3 ayrı doz yaptıranları goruyo ve okuyorum..Fark ne acaba?Arada kaldım çok ama bir yaş ta tek doz daha mantıkli geliyo bir nevi?3 ayrı doz yaptıranların gerekçesi ne acaba?Tam olarak bilmediğim için detayı soruyorum Bilgisi olan cevaplayabilir mi lütfen?