sedauzer06 Kizlar çok sevdiğim bı arkadaşım yarın doğum yapacak hediye göndereceğim ama ne almalıyım bilmiyorum hediye şunu aldılar çok beğendim dediğiniz neler var siz olsanız ne alirsiniz
Dedimolabilir sedauzer06 kizimi dogumdan sonra elbiseler ayakkabi ve mont gelmisti. Buyuk ama hala kullaniyor. Sizde ileriye donuk tabi ayini hesaplayip oyle alabilirsiniz.
1ruzgarmasali sedauzer06 ben doğum öncesi lohusalık takımını almistim doğum sonrasında çiçek gönderdim
Erdemalp sedauzer06 cicek gondermek sacma oluyor cunku odaya cicek almiyorlar bizim burda almadilar. Kapinin onunde kaldi cicekler. Onun yerine bu yeni dogan bezden pastalar var. Sahsen daha cok sevinirdim.😂
Baakpnr- sedauzer06 arkadaşım doğumdan sonra peluş tulum yollamıştı hastaneye kış bebeği olduğu ıcın hem de cicek sepetinde falan da var 😍
Rez sedauzer06 bizim de arkadaşımız dün doğum yaptı orkide gönderdik farklı şehirlerde olduğumuzda en makbulü odur bence doğum gününde de altın bileklik düşünüyorum
anataraf1leoparbenim sedauzer06 o dönem bana eşimin kuzeni kocaman bi kutu içinde iki beden bebek bezi ıslak mendil 6 paked ped bi paket alt açması olan bi set getirmişti aşırı mutlu oldum 2. Side oyuncak beni çok mutlu eder 3. Olarak da para 😅ve tabi altın
Nslhn5561 sedauzer06 Ablam bana kokulu taş buketi göndermişti çok da güzel kokuyor , bebiş içinde eğer düşünürseniz hediye kıyafet dışında daha kullanışlı eksiği olan bişey alınabilir bence ☺️
Hep_mi_uykusuz sedauzer06 Kizima esimin kuzeni mont aldi sagolsun 2 sene kulllandik mesela seneye 1 yasinda olcaak adkadasininki cicek ve 1 2 yas mont olabilir
Pateteslimanti Çikolata gönderebilirsiniz hastane ziyaretine gelenlere eve gelenlere ikram ederler ben kendim almamıştım düşünemedim ama getirmeleri iyi oldu
AyazMerve sedauzer06 İsimli kutuda çikolata ve kolonya setleri oluyor , bir de takım almıştım çok beğenmişlerdi
Sibellettoooo sedauzer06 uyku arkadaşı, uyku tulumu, eğitici oyuncak, mama sandalyesi (eğer ki alınmadıysa), bol bol zıbın 😁