GSevilay65 Bir de sizce hangisi güzel kar kış konsepti düşünüyorum 1 yaş doğum günü için Arkadaşlar kızımım doğum günü elbise alicam ama bu kupon işi nasıl oluyo blmiorum elinde kupon olan varmı varsa anlatabilir mi yardımcı olur musunuz çok teşekkür ederim
Zlm GSevilay65 ben alttakini begendim. Sepetin alt tarafında uzun bı kutucuk var kuponun şartını sagliyosaniz oraya kodunu yazıp uygula diyosunuz