Ceyceyco Kızlar bebeğim 2 numara mamaya geçtik çok fazla kaka yapmaya başladı bu normal mi sizde de oldu mu anlamadım yeni bronşit altlattık ilaçları bıraktık hangisinden kaynaklı anlayamıyorum
Ayse24 Doktora danistiniz mı bide yeni basladiysaniz etkilemiş olabilir vücudu mamayı değiştirin belli olur o zaman mamadanmis dersiniz