Sebusebu
Bence yavaş yavaş eline verebilirsiniz.
Ben biraz geç kalmıştım en geç 14.15 aylıkken bebeklere kaşık tutturulmali diye düşünüyorum. Öyle yapacaktım ama bazı sebeplerden dolayı yapamamıştım ☺️
Bebekler için özel kaşıklar var eğer alırım derseniz ama fiyatları biraz pahalı ben kullanmadım ama kullananlar var.