TheBaby Asyakus123 Yok bebeğe göre değişir bunlar devam aşısı zaten daha önce vurulduklarından yani. Daa önce nasıl olduysa sizde yine aynı olur. Bizde hiç bir aşıda ateş olmadı
Zeynep-mina12 Asyakus123 ateş olmadı ama ogün biraz huzursuzdu 😅benim kızım genel olarak huzursuz ama
Asyakus123 TheBaby havale geçirdik biz aşılarımızı biraz erteledik baya zorlu bi süreç olduğu için şimdi tekrar başlıyoruz o yğzden sordum canım