MeryemHuseyinli Bu dönemde ataklardan dolayı çok kesiyorlar mamayı, anne sütünü. Benim kızım 4 aylıktan başlamıştı, ek gıdaya kadar devam etti. Ne kadar içerse artık bir şey yapmana gerek yok extra. Tabii şu var doktora da danışın kan tahlillerinde demiri iyi çıkıyorsa problem büyüme atağı kaynaklıdır. Demiri düşer ise anemi sebebi ile iştahları kapanıyor ama sanmıyorum. Bu dönemde hemen hemen her bebekte oluyor bu.