nalanakvard Kasık fıtığı ameliyatı hakkında bilgisi olan varmı ? Benim bebeğim kız ve daha 25 günlük bebeğimde olma ihtimali varmış film çekilmedi daha nasıl bi ameliyat nasıl geçiyor ?
Sapsikanne nalanakvard oğlum iki buçuk aylıkken ameliyat oldu çift taraflı vardı hem de ama korkulacak bir şey değil merak etmeyin sormak istediğiniz bir şey varsa yardımcı olurum
Habibe08 nalanakvard 2 aylikken oldu oglum sunnetle birlikte sünnet olmasa hicbi zorlugumuz olmucakti eminim korkcak bisey yok merak etmeyin hemen geciyo
nalanakvard Ya korkuyorum nasıl bi ameliyat kesik mi atıyorlar anestezi nasıl veriliyor ameliyat sonrası zormu çok korkuyorum bebeğim daha 25 günlük çok küçük yani henüz belli değil olup olmadığı ama doktor muayenesinde yüksek ihtimal var dedi
Habibe08 nalanakvard merak etme zor bi ameliyat degik benim oglumda çok küçüktü oldugunda kucucuk bi kesiği var ama anlamicak bile diyorum ya endiselenme benim oğlum 1 yasinda acik kalp ameliyayi oldu gogsu boydan boya kesik onu bile atlattik cok şükür fıtık ameliyatı zor degil annesin sonucta illaki endisen var ama korkma zor bisey degil