emel12345 Merhaba kızlar kullanıp memnun kaldığınız kurutma makinesi var mı acaba. Kış gününde çok büyük sorun oluyor çamaşır kurutmak
sheesyelllow emel12345 hover kullanıyorum geçen kış almıştım çok memnunum fiyat olarakta gayet uygundu hatta bı ay önce eltim aynısını aldı oda memnun
Ucansupurge emel12345 Geçen kış Arçelik 910km aldım aşırı memnunum iyi ki almışım hatta neden daha önce almamışım dedim. Kurutmasi güzel ortalama 2 saat sürüyor.
kasimonbes emel12345 10 kg aldim ben camasir makinem de 10 kg. Battaniyeleri bile yikayip kurutuyorum
emel12345 sheesyelllow rica etsem modelini söyler misiniz bende uygun bişey arıyorum malum diğer markalar almış başını gitmiş
Nicksizanne Ucansupurge canım bende Arçelik 910 km kurutma makinesi aldım bugün kurulumu yapıldı bebek kıyafetleriini nasıl kurutuyorsun hangi program da çekme falan oluyor mu 1 senedir kullanıyormuşsun biraz bilgi verirsen sevinirim valla 🌸🤗
melekanesi emel12345 Merhaba. 1 aydır kullanıyorum. Memnunum. Profilo KM8610HTR 8 KG A++ Isı Pompalı Çamaşır Kurutma Makinesi Su haznesi var. Boşaltıyorsunuz. Mesela 4 saat yazıyor ama 4 saat sürmüyor. Nem sansörü varmış. Ona göre az da sürüyor. Kuruluma gelen serviste aynısını söylemişti. Süreye takılmayın demişti.
emel12345 melekanesi dört saat uzun sürerdi yoksa Bi kurutma içimn bu model markaya da bakayım teşekkür ederim