Bebeğim 8 aylık. Sevdiği yemekleri yapmama rağmen yemek istemiyor. Neden olabilir acaba? Bu iştahsızlığı nasıl yenebiliriz? Sadece peynir yemek istiyor. Çorbaları vile ağzına 1 2 kaşık sokuyor. Önceden daha çok yiyordu. Bu duruma hem çok üzülüyorum hemde sinirleniyorum