Herkese merhaba
Canımız annelerimiz hepimizin bebeği 6. Aylarına girmesiyle beraber ek gıda serüvenine başlıyoruz.Biz anneler olarak bu zaman zarfı öncesinden her şeyin en doğalını bulup almaya çalışıyoruz.Nedir?nasıldır? nerden alınır?acaba gerçekten söylenildiği gibi doğal mıdır? diye düşünmekten ve kullanan annelerin memnuniyetlerinden yola çıkarak tercihlerimizi yapıyoruz.Ek gıdanın tartışmasız en önemli parçası zeytinyağıdır kabız olmasın, diye yedikleri dokunmasın,güzel hazım sağlasın diye kullanmamız gereken herkesin evinde kesinlikle demirbaş olarak bulunması gereken besindir.Ben ve ailem size Muğlanın/köyceğiz ilçesinin en güzel zeytin ağaçlarından zeytinleri toplayarak taş değirmenlerde el emeğiyle üretilen soğuk sıkım zeytinyağını özellikle bebekler için erken yeşil ilk hasattan elde edilen 0.1 ile 0.2 asit oranı arasıyla sizlere en doğalını sunmak üzere yola çıkıyoruz.Fiyat ve diğer bilgiler için,Soru ve diğer görüşleriniz için;
Esrabasar@mail.com veya
1esrakgul instagram hesabımdan bana ulaşabilirsiniz.
https://eksiup.com/p/mf142824vyam
https://eksiup.com/p/7z142832q84m
https://eksiup.com/p/w5142841eid2