Noname21 merhaba yok ne kusuru. Bence her iki telefondan da birbirinizi takip edin o seni takip etse sorun olmaz zaten . Biz öyle yapıyoruz yıllardır o beni görüyor ben onu ama biz bile isteye yaptık . Telefon elindeyken kendini takip et sende eşine istek gönder senin telden onun konumunu görebildiğin zaman kendi telefonundan konuma izin verme seçeneği olmalı ona bas o seni göremez . Haritalardan görünmüyor merak etmeyin sadece bul kısmında çakıyor