Merhabalar arkadaşlar kızım 1haftadir geceleri bagirark ağlıyor gün içinde de 2fundur falan bağıra bağıra ağlıyor bugün krize girdi 20dk susturamadık. Yani gece mesela acıkan çocuk normal ağlayarak kalkar bizimki bağırıyor sonra kuvvetli ağlıyor memeyi verince susuyor 15aylik bebeğim gece memeyi çıkarıyor ağzından ıkınıyor gibi yapıyor gazını çıkarıyor bazen hep değil bı anlam veremedim acaba birşey denmi korktu