arzu58 doktorun ne dedi canım? Benim de ilk ay 800 almıştı ikinci ay 550 aldı doktor iyi değil falan dedi sonra hastalandim sütüm iyice azaldi ben de mamaya başladım ama keşke başlamasaydım sütüm iyileşince arttı ama bebeğimin alışkanlığı değişti memeyle doymuyor artık illa mama istiyor :(
Doktor başla demediyse başlama bence o hatayı yaptıgım için diyorum. Gerçi mama siskolatiyor baya yani o açıdan mutlu ediyor ama anne sütü kadar sağlıklı değil kesinlikle. Bir de seni emmeyince kendini gereksiz hissedebiliyor insan yanı ben öyle hissediyorum bazen annenin en büyük görevi bebeğini beslemek ve mamayı herkes verebiliyor o açıdan üzücü biraz