nisacebii Anneler merhaba bizim problemimiz gaz maalesef. Emerken gaz olunca çok fazla ağlamaya başlıyor bu sefer gazını çıkartalım dediğimizde de direk kusuyor gaz çıkartırken. Böyle bir problem yaşayan var mı sizce ne yapmalıyım?
Aslininannesi nisacebii biz de aynı durumdayız.. şuan 3 aylık. Eskisine göre biraz azaldı bu durum. Zamanla geçiyor heralde 🤷
nisacebii Kısır döngüye giriyoruz resmen acıkıyor gazlanıyor sonra kusuyor bidaha acıkıyor. Ağlamasıda inanılmaz güçlü bazen bişey oldu zannediyorum☹️🤷🏻♀️